Seguidores

7.4.15

"Dance dance" - Fall out boy.

She says she's no good with words but I'm worse
Barely stuttered out "A joke of a romantic", or just stuck to my tongue
Weighed down with words too over-dramatic
Tonight it's "It can't get much worse" Vs. "No one should ever feel like..."

I'm two quarters and a heart down and I don't want to forget how your voice sounds
These words are all I have so I'll write them
So you need them just to get by

Dance, dance
We're falling apart to half time
Dance, dance
And these are the lives you'd love to lead
Dance, this is the way they'd love If they knew how misery loved me

You always fold just before you're found out
Drink up it's last call, last resort
But only the first mistake

I'm two quarters and a heart down and I don't want to forget how your voice sounds
These words are all I have so I'll write them
So you need them just to get by

Why don't you show me a little bit of spine
You've been saving for his mattress, love

Dance, dance
We're falling apart to half time
Dance, dance
And these are the lives you'd love to lead
Dance, this is the way they'd love
If they knew how misery loved me

Why don't you show me a little bit of spine
You've been saving for his mattress (mattress, mattress)
I only want sympathy in the form of you crawling into bed with me

Dance, dance
We're falling apart to half time
Dance, dance
And these are the lives you'd love to lead

Dance this is the way they'd love (way they'd love)
Dance this is the way they'd love
If they knew how misery loved me

Dance, dance
~
Apenas salí de casa se largó una tormenta de la puta madre y por eso me mojé los pies, parte de las piernas y la esquina del libro de Francés. Mi día había empezado mal.
Llegué a clase, nos la pasamos viendo videos y escuchando canciones de Zaz, así que no estuvo tan mal.
A la salida me junté a "hacer" un deber, pero más que eso nos la pasamos charlando. Después nos fuimos al centro donde nos cruzamos a Constance. Cuando quisimos volver al barrio se largó de nuevo la lluvia, pero más fuerte que antes, así que estuvimos como media hora esperando a que pare un poco para poder tomar un remís. Llegamos y la acompañé a su casa junto con Indiana, con la que después volví corriendo bajo la lluvia que comenzaba nuevamente.
Y así concluyo que dentro de todo no fue un mal día. "A mal tiempo buena cara".

No hay comentarios:

Gadget

Este contenido todavía no está preparado para las conexiones cifradas.

Visitas:

Páginas vistas en total